Actualizare cos

Politica de retur

Pentru produsele livrate prin curier sau ridicate din magazin:

Daca alegerea facuta te nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, ai 30 zile din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului, returnarea contravalorii acestuia sau inlocuirea cu un alt model.

Daca ai primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Posibilitatea de a returna produsul in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile, in cazul comertului la distanta. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.

Conditii de returnare in termenul de 30 de zile din momentul achizitiei::

  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
  • Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii.
  • Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
  • Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
  • In cazul in care achizitia genereaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.
    Nu se vor accepta retururile in termen de 30 zile calendaristice, daca produsele prezinta urme de uzura si nu mai pot fi revandute.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari tehnice a produsului returnat facuta de catre departamentul tehnic Smart.md.